سلام مامانا
اسم دختر جدید بگین من هنو تو اسم موندم😂

۱۰ پاسخ

قطعا آوین خیلی اسم زیباییه

رستا.

مهوا
ماهلین
نیلا

لنا پناه نیهان آنیا مایسا

بخدا هفته ای اسم انتخاب میکنم 😅😅

من بچه اولم ویهان هست میخواستم دومی رو آیهان بذارم مثل اینکه ثبت احوال از اسامی حذفش کرده حالا بین دایان نویان و ماکان موندم میشه به منم بگین کدوم قشنگ تره؟

آوینا
آوا
آهو
آرتیمیس
آرتینا
آرمینا
آزیتا
آنیتا

بچه منم دختره ولی هنوز اسم اتنخاب نکردم 😅😅😅

دلوین

منم انتخاب نکردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 ۲ ماهگی
مامان ثمین مامان ثمین ۱۰ ماهگی
مامان Nella مامان Nella روزهای ابتدایی تولد
مامان aypara مامان aypara هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم🩷 مامان تو دلیم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق ها مامان فندوق ها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری