قرص آهن و از چندهفته باید بخوریم؟؟

۵ پاسخ

از ۱۶

از ۱۶

من از ۱۷هفته دکتر بهم داد بعد از سونو آنومالی که رفتم

از الان باید بخوری. به من دادن شبی یکی

پایان ۱۶

سوال های مرتبط

مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ ۸ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ویکم بارداری