قرص اهن از چندهفتگی باید بخوریم؟

۱۲ پاسخ

برای من که تازه دوقلو دارم دکتر از هفته هیجده شروع کرد

از شروع 17هفته به من گفتن شروع کنم

۱۶ هفته

16هفته

از ۱۳هفته

سه ماهه اول اسید فولیک
بعدش آهن

دكتر من كلا مخالف قرص اگه ازمايشات اكي باشه فقط از انومالي به بعد يه مكمل ويتامينه ميده با فوليك اسيد همين و بس من هرچقدر گفتم كلسيم و اهن بده گفت نياز نيست با خوراكي طبيعي جذب كن

به من که از هجده هفتگی داد

بستگی داره از چند هفتگی به اهن‌ احتیاج پیدا کنی

۱۶ هفته

هفته ۱۶

از همون اول

سوال های مرتبط

مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ویکم بارداری