۱۱ پاسخ

فک کنم هفته۱۶

من از وقتی قلبش تشکیل شد خوردم

۱۶ هفته

۱۶هفتگی

عزیزم من تافهمیدم رفتم دکتر برام قرص آهن باویتامین دی نوشت هرروز بخورم

از ۱۶

منم از هفته ۶ بهم داد

والا دکتر منم گفت تا تهوعت قطع نشده نخور خیلی وزن کم میکنی
بم گفت هیجده تموم کردی بعد بخور

من الان ۱۷ هفته ام

نه دیگه الان باید بخوری ففول بگیر خارجی شبی یکی بخور من که کم خون بودم از ۶ هفتگی داد

من تازه شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان الارز خانم مامان الارز خانم ۶ ماهگی