۷ پاسخ

اب کله پاچه دادم دوست داشت و اکی بود
ولی دل و قلوه دادم وای 😐🙃تا چند روز معدش به مشکل خورد

درخواست میدی پرم گلم

فعلا ندادم.اما پیش بیاد و بخورن میدم

من از۸ماهگی اب کله پاچه باگوشتش میدم دکترش گفته دل وجیگرسنگینه کمی بده زیادنده

بستگی به بچت داره
من خودم یه کوچولو رو میدم ولی سنگینه واسه معدشون فقط یکم

خیلی سنگینه نمیتونن هضم کنن معده دردمیگیرن یبوستم میشن

دل و جیگر ندادم تاحالا ولی آب کله پاچه چرا

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان افرا🧡🧿 مامان افرا🧡🧿 ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان بنیامیـن💋 مامان بنیامیـن💋 ۱ سالگی