خانوما هم هفته ی شکماتون چه قدر ؟

۱۰ پاسخ

من یکی نه هنو شکم دارم نه تکونی احساس میکنم🚶‍♀️

خیلی بزرگ نیست

والا منم چیزی ندارم😕

منم خيلي كم شكم دارم 😄😄😄

من که هیچی 🖐️تازه نمیخوامم داشته باشم اخه الان بچه ۱۰۰گرم هم نیست

من که قبلش شکم نداشتم اصلا ولی الان هم شکم دارم و هم وزنم رفته بالا 🥲

اما من هفته 13 شکمم بالا اومده

من ندارم هیچی فعلا

منن سر این بچم شکم ندارم همه میگن تو پهلوته

هیچی.

سوال های مرتبط

مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان مهلا خانم 🩷 مامان مهلا خانم 🩷 ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری