چی می‌خورید نی نی هاتون وزن بگیره

۱۰ پاسخ

فقط طالبی خیلی خوبه برای وزن گیری جنین

بادام درختی میگن خیلی وزن میده

من که فقط غذا میخورم همین از امروز دارم تازه میوه میخورم

بستنی و سیب زمینی آب پز باشه بهتره

فعلا زوده از هفته۲۵ شروع میشه وزن گیری

من امروز لیدی میل باشیر خوردم آجیل خوردم ی قاشق کره بادوم زمینی شبم سینه مرغ کباب میکنم

روز در میون تخم مرغ آب‌پز بخور واقعن عالی

منکه تا الان خوردو خوراکم افتضااااح بوده یکشنبه نوبت سنو وزن دارم ببینم چند کیلوعه

بستنییی

بستنی
مغزیحات
شیرموز

سوال های مرتبط

مامان 😍آهو فسقلی😍 مامان 😍آهو فسقلی😍 ۶ ماهگی
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی