دوستان چی بخوریم نی نی وزن بگیره ؟؟؟دوست دارم ۴ کیلو باشه😂

۱۰ پاسخ

گوشت گوسفندی خیلی خوبه عمه شوهرم وقتی باردار بود همش گوشت میخورد ماشاالله آنقدر بچش تپله

من بستنی زیاد میخوردم، دلستر ، نون خامه ایی
تمام وزن گرفتنشون ماه آخر انگار کنتور میندازن 3750 شد پسرم شاید اگ یه هفته دیگه میموند 4 میشد
چون یه هفته قبل بدنیا اومدنش رفتم سونو 3.400 بود

گوشت کبابی،اجیل،تخم مرغ ابپز،بستنی،حبوبات،معجون
روی وزنگیری خیلی تاثیردارن

برای سزارین شدن میگی😂😅

نمیدونم چرا منم دوس دارم بچم ۴ کیلو بشع تنش سلامت
تغذیه خودم که خوبه

مغزیجات و بستنی و گوشت ماه آخر

حلیم.چلو گوشت

وای منمم دوست دارم تپل باشههه بچم

غذا با پروتئین زیاد ، آجیل ، سبزیجات.. ‌

نینی تون پسره

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان جوجه رنگي مامان جوجه رنگي هفته سی‌وسوم بارداری