گوشت گوسفندی خیلی خوبه عمه شوهرم وقتی باردار بود همش گوشت میخورد ماشاالله آنقدر بچش تپله
من بستنی زیاد میخوردم، دلستر ، نون خامه ایی
تمام وزن گرفتنشون ماه آخر انگار کنتور میندازن 3750 شد پسرم شاید اگ یه هفته دیگه میموند 4 میشد
چون یه هفته قبل بدنیا اومدنش رفتم سونو 3.400 بود
گوشت کبابی،اجیل،تخم مرغ ابپز،بستنی،حبوبات،معجون
روی وزنگیری خیلی تاثیردارن
برای سزارین شدن میگی😂😅
نمیدونم چرا منم دوس دارم بچم ۴ کیلو بشع تنش سلامت
تغذیه خودم که خوبه
مغزیجات و بستنی و گوشت ماه آخر
حلیم.چلو گوشت
وای منمم دوست دارم تپل باشههه بچم
غذا با پروتئین زیاد ، آجیل ، سبزیجات..
نینی تون پسره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.