سلام خانوما واسه وزن گیری نی نی چی بخوریم ؟؟

۸ پاسخ

آجیل، تخم مرغ آب پر، حلیم ، بستنی، کباب

علاوه بر اینا ها که دوستان گفتن پودر لیدی میل هم خوبه ولی فکر کنم بهتر باشه از 27 هفته به بعد شروع کنی که روی وزن خودت تاثیر چندانی نذاره. باز از دکترت بپرس این پودر بخوری

تخم مرغ وحلیم و گوشت کبابی تو هفته های آخر ، بستنی اگه قند نداری

هم هفته های من شما لگد بچه هاتون از رو شکم می‌بینید؟

مغزیجات
کباب
بستنی
حلیم

آجیل ،کباب،کره بادوم زمینی،سیب درختی،عصاره قلم

آجیل زیاد بخور
کره بادوم زمینی بخور
گوشت گوسفندی هم حتما بخور

تخم مرغ ابپز و حلیم جوجه

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری