۸ پاسخ

اره عالیه اگر فشار نداری

خیلی خوبه ولی من از هردوش متنفر شدم نمی‌دونم چرا

منی که متنفرشدم از مرغ و تخم مرغ باید چیکارکنم 😂🤦🏼‍♀️

سیب زمینی قند داره مواظب باش زیاده روی نکنی

خوبه عالیه ولی هر روز نخور طبع گرمی داره ممکنه اذیت شی هفته ی دوسه بار بخوری خوبه

هر روز زده میشی،گردشی انجامش بده
بلال پخته و آجیل هم خوبه

سيب زميني مواظب باش خداي نكرده ديابت بارداري نگيري

اره خیلی خوبه حیف من نمیتونم بخورم

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری