کیا تو بارداری ناخن کاشتن
چرا نمیشه گذاشت

۷ پاسخ

بخاطر مواد شیمیایی و اشعه یو وی

فکر کنم برای اینه که ناخن ها میره تو دستگاه یو وی و اشعه باعث میشه نی نی آسیب ببینه

موادش
و یو وی اشعه داره

منم از اول تا الان داشتم و زدم ناخن کاریم ک‌پیشش میرم از اول بارداریش تا آخر خودش ناخن میزد واس بقیه

من الان ماه پنجم هستم تا الان انجام دادم

من ناخنکار بودم گلم ممنوعه. بخاطر مواد شیمیایی و اشعه یو وی. خودم انجام نمیدم با اینکه چندتا جشن مناسبت پیش هم داشتیم😅

دکتر گفت ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان سیناوهلنا مامان سیناوهلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان مینی خورسندی🤰 مامان مینی خورسندی🤰 ۵ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان آنا❤️ اِلا❤️ مامان آنا❤️ اِلا❤️ ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی💙🥰 مامان تو دلی💙🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هامین 💙هاکان مامان هامین 💙هاکان ۲ ماهگی