مامانا دما بدن ۳۵/۶پایین یا خوبه

۵ پاسخ

سلام فاطمه جان خوبی

خوبه

خوبه

تو این فصل ۳۴ تا ۳۶ خوبه ولی بیشترش خبر

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی
مامان نویان کوچولو💙 مامان نویان کوچولو💙 ۲ سالگی
مامان 𝐃𝐞𝐥𝐚𝐧𝐚🩷 مامان 𝐃𝐞𝐥𝐚𝐧𝐚🩷 ۱ سالگی