۶ پاسخ

من بودم عصرها شروع می‌شد همش بالا میارم

من 😶تا بعد از ظهر که میشد شروع میشد حال بدم

من از صب

من تا آخر شب ادامه داره

من
فقط ام بعد ظهره دیگ شب ک میشه بالا میارم

من😐فقط عق میزنم ولی بالا نمیارم

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان شدم مامان شدم ۴ ماهگی
مامان هنوز مشخص نیست مامان هنوز مشخص نیست هفته دوازدهم بارداری
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری