سلام خوبید برا حالت تحوع بارداری چی پیشنهاد میدید

۱۳ پاسخ

قبل از پاشدن از تختت سر صبح دوتا دونه بیسکوییت ترد بخور عالیه
چهار روزه میخورم بهترشدم

قرص دمیترون هم خیلی خوبه باعث میشه بالا نیاری

خوردن عرق نعناع وجویدن آدامس نعنایی واقعا موثر حال آدم بهتر میشه

دوغ خوبه اب سرد هم خوبه صبح زود همیشه صبحونه بخور

منم تازه وارد ماه ۴ شدم ولی باز دارم
همراه استفراغ

هیچکارنمیشه کرد

باید دوره بگذره تحملت و ببر بالا. ولی قرص و آبلیمو و نمک هم تاثیر داره

کاش راهی داشت

غذای چرب و ادویه دار اصلا خوب نیست
نون خشکه و لیموی تازه یکم بهترش میکنه

غذای چرب نخور و استراحت کن بعد از غذا هم آب بخور

میوه به بخورید

آب لیمو یکم بخور
بعد به دکترت بگو برات قرص ضد تهوع می‌نویسه

فکر نکنم بشه کاری کرد من دارم‌ نابود میشم😫🫠

سوال های مرتبط

مامان شدم مامان شدم ۴ ماهگی
مامان هنوز مشخص نیست مامان هنوز مشخص نیست هفته یازدهم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری