۸ پاسخ

الان متوجه شدم ک شما دو هفته پیش سونو دادی و این بوده مجدد سونو دومی رو تازه دادی و گفته دیگه رشد نکرده.من تصورم بود اولی سونوته.پس زیاد نزار بمونه سومی سونو هم بری همینه فقط دست دست کنی داخل رحم عفونت میکنه.خود سونو دومی هم گفته پس توقف رشد

بنظرم اصلا استرس نگیر ممونه هفته دیگه خیلی تغییر کنه سونو عالی بشه انشاالله ولی برو ی جای خیلی خیلی خوب

سابقه دوقلویی ندارین؟

قشنگم تا سونوی بعدیت هیچی و در نظر نگیر
چون ممکنه خیلی چیزا تغییر کنه
تا وقتی که لکه بینی و خونریزی نداشته باشی اوکیه
بنظرم این سوالتم پاک کن استرس نگیری

و اینکه اون missed.... یعنی سقط فراموش شده ای ک بقایا باقی مونده

یعنی کیسه زرده

عزیزم نمیخوام نگرانت کنم ولی تو سن بارداری ۶ هفته کیسه زرده باید کوچکتر از حد طبیعی باشه وقتی بزرگتره نشان از احتمال وجود خونریزی یا یه مشکلی هست و تهدید ب سقط

شما ۶ هفتته زوده فعلا برای قلب زود رفتی

سوال های مرتبط

مامان tttttt مامان tttttt هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان احسان مامان احسان ۷ ماهگی
مامان ILIN😍 مامان ILIN😍 ۴ ماهگی
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته هفدهم بارداری