خربزه خیلی بده خوردنش؟

۸ پاسخ

عروس خالم ویارش بود همش خربزه میخورد ماشاالله بچه تپلی و سفیدم ب دنیا اورد

اگه دیابت ندارید مشکلی نداره خوردنش

نههه خوبه

من میخورم ، تازه اینستا دیدم این آخوندا میگن روایت داریم خربزه بچه رو قشنگ میکنه

کی گفته بده خربزه

مگ بده من در حال خوردنشم الان 🫠😐

من همین امروز نصف یه خربزه کامل خوردم که😶

نه......

سوال های مرتبط

مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی
مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی