شما قندتون ناشتا چن بود

۱۰ پاسخ

سلام بچه ها من تو ۲۰ هفته هستم بعضی وقتا قفسه سینم درذ میکنه سینم سمت چپ حالا نمیذونم قلب یا سینس درذ میکنه طبیعی؟

قند ناشتا چند باشه باید؟؟نرمالش چند ؟؟من صبح برم بهداشت بدم

باناشتا ۸۸

قندم ۹۵بود رعایت کردم ازمایش دادم شد ۸۵

۷۴.

75

83.

من قند دارم انسولین میزنم

۷۰ بود

۸۶.

سوال های مرتبط

مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان قلقلی مامان قلقلی هفته چهاردهم بارداری
مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ودوم بارداری