۲ پاسخ

خواب اور نیست چون بچه از دل پیچه راحت میشه خوابش میبره ،پسرمنم وقتی می خوره خیلی اروم میشه دیگه خودشو نمیکشه راحت خوابش میبره

نه ربطی نداره
خب راحته دیگه
بچه درد نداشته باشه
فشار نداشته باشه میخوابه

سوال های مرتبط

مامان چشم عسلی💙 مامان چشم عسلی💙 ۴ ماهگی
مامان ترمه گومبولی🩷 مامان ترمه گومبولی🩷 ۸ ماهگی