۳ پاسخ

من تازگیا دارم میدم فقط تو آب حل میکنم از صافی رد میکنم چون شنیدم خرما به معده میچسبه

از۶ماه مجازه من توپستونک میوه خوری یا فرنی بهش میدم بزار تو ابجوش پنج دیقه بعد پوستشو بکن بهش بده

حساسیت نداشته باشه از ۶ من دادم ب پسرم

سوال های مرتبط

مامان هانا🍒 مامان هانا🍒 ۱ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱۰ ماهگی
مامان ارتمیس مامان ارتمیس ۷ ماهگی
مامان عاطفه مامان عاطفه ۱ سالگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان یسنا و یاسین مامان یسنا و یاسین ۱۵ ماهگی
مامان قندَک مامان قندَک ۱۳ ماهگی
مامان 🩷ماه من🩷 مامان 🩷ماه من🩷 ۱۱ ماهگی
مامان جوجو صورتی 💓 مامان جوجو صورتی 💓 ۱ سالگی