مامانا شما دل مرغ میخورین؟؟

۱۰ پاسخ

درحد کم ک هوست رفع بشه اشکال نداره. ..ولی چون سنگینه نخور زیاد. ..فقط یکی دولقمه بخور

من ی بار خوردم ولی خوشم نمیاد
کم باید بخوری

ببخشیدا ولی من حالم بهم میخوره ازش، هیچ خاصیتی نداره... مرغ چیه که جیگرش چی باشه

ن اصلا

اره منظورت جگر؟؟من کباب کردم خوب بود دل سفتع

نخوری بهتره اگر دوست داری به مقدار کم، من از دکتر شنیدم هرچیزی به مقدار کم مشکل ایجاد نمیکنه مثلاً زعفران در حد چند تا برنج زعفرانی روی پلو مشکل نداره

بله ب ماه شما مجازه .دل مشکل مثل جگر نداره .

نه خوب نیس

من خیلی دوست دارم و اتفاقا هوس کردم. ولی فکر کنم میگن خوب نیست🥲🥲

نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری