۵ پاسخ

خوبه ولی استراحت داشته باش
من استراحت نکردم کوتاه سرکلاژ شدم

عزیزم خودت خواستی سرویکس رو بگه یا دکتر خواسته بود؟ برای من نگفتن

من ۳۴ هستم ‌دکترم گفت خوبه. استراحت رو بعد از غربالگری دوم بهت میگه اگر بخوای

اصلابدنیست گلم زیر۳۰بده اون طبیعیه بعدا میره بالا من خودمم همینجوریم

نه عزیزم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد