۱۱ پاسخ

بهراد هم قشنگه بهراد و باران

من از قبل اومدنش نشهص بود😍

من روز اول بارداری انتخاب کردم و صداش زدم 🥹😍قرار بود دختر بشه بذارم سوگل ک پسر شد گذاشتیم امیررضا

اسم تو دلی من هامین 😍😍

بچه منم‌هنوز‌اسم‌دقیقی نداره😆

و منمممممم همين مشكل دارم😐😐😐😐

و همچنین من اسم دخترمو😂

ما ۳ تا انتخاب کردیم تا الان

وای دقیقاا😂🥲

وای منم 😂😂😂
هیچی به دلم نیس

منم هنوز انتخاب نکردم
البته من گزاشتم با همسرم

سوال های مرتبط

مامان آرین👼🏻❤️🧸 مامان آرین👼🏻❤️🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری