۴ پاسخ

من انومالی رفتم باز دکتر برای 21 هفته بهم سونو گفته
بستگی ب دکتر داره فک کنم

بستگی به دکترت داره مثلا من ۲۳ هفته رفتم

من بعد انومالی ۲۷هفته ۵ روز رفتم یعنی دیروز

سونو وزن که معلوم نیست دکترت چند هفته بفرسته از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته میفرستن

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری