سلام مامانا کسی از این قطره آ د ب بچش داده؟ خوبع؟

تصویر
۵ پاسخ

من میدم عالی

اره مارک پدیا بست خوبه من امروز دکتر مولتی ویتامین از این مارک به بچم داد قبلا هم آ د دادم خوب بوده

منم میدم عالی

من میدادم خوب بود چربه فقط

آره، دختر منم همین رو استفاده میکنه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۷ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان آقا صدرا مامان آقا صدرا ۹ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۶ ماهگی