من پدیا بست میدم راضیم
من این میدم خیلیم. رازیم
اینایی که dha دارن انگار بهترن میگن با مشورت پزشک بدن با بچه
بب وینک میدم عالیه
با اجازه دوست عزیزم 😘
عکس آتلیه ای بدون کوچکترین تغییر چهره
با بالاترین کیفیت قابل چاپ
نوزادی، ماهگرد، تولد، دندونی، محرمی، یلدایی، نوروزی، بارداری، خانوادگی، خواهر برادری، و... هر عکسی بخواین با هر تم دلخواه براتون درست میکنم اول میفرستم ببینید بعد هزینه شو واریز کنید
⭕️هر عکس ۵۰ تومن سه تا عکس به بالا ۴۰ تومن ⭕️
توی تاپیک قبلی هم چندتا گذاشتم ببینید
شماره روبیکام و آیدی
۰۹۰۳۰۷۱۲۳۳۸
@Zahra___abbasi
نمونه زیاد دارم روبیکا پیام بدین کانال رو بفرستم 🦋🦋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.