خانما کسی این قطره اد رو داده خوب بوده!؟

تصویر
۴ پاسخ

من دادم بالا میاورد😐🤦🏻‍♀️
بده بهش شاید به کودک شما بسازه
باید ببینی کدوم قطره ها بهش میسازه و بیشتر دوست داره

من دادم خوب بود .البته دکترش تجویز کرده بود.

من میدم خیلی خوبه

آره عزیزم خوبه من سری قبل از این خریده بودم

سوال های مرتبط

مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی