خانوماخارک خوردن دربارداری بده؟

۶ پاسخ

وای من خیلی توماهای اول میخورم فقط حالم باخارک خوب میشه الانم نیست وگرنه میخوردم هیچ ضرری نداره من سربارداری اولم هم خیلی میخوردم وحشتناک

خانما بنه بخورم چتوره؟!

😭مگه خارک اومده

نه عزیزم هیچ ضرری نداره خیلی هم مقویه

وای منم دلم میخاد خارک‌کجا بود الان؟؟
عزیزم هرچی دوست داری بخور فقط زیاده روی نکن

ببخشید خارک چیه؟
میخوای بزن هوش مصنوعی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان محمدطاهاوتودلی مامان محمدطاهاوتودلی ۱ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته چهاردهم بارداری