۴ پاسخ

من میریزم بعضی وقتا

البته اول کم بهش بده ببین دل درد نمیشه بعد زیاد بده

۵ ماهگی خیلی زوده برای موز

اره من میریزم خیلی هم دوست داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی