هزینه ازمایش بتا رو ازمایشگاه ازاد حساب میکنه یا با بیمه؟

۹ پاسخ

نه اگه دکتر بنویسه. بیمه میده وگرنه که خودت بری ازاده

دیروز منو ازاد حساب کرد ۱۵٠شد عزیزم

اگه دکتر بنویسه با بیمه اگه خودت همینجوری بری آزاد

با نسخه با بیمه ولی خودت بری آزاد

دکتر برات بنویسه بیمه خودت بری بدون نسخه ازاد

دیروز منو آزاد حساب کرد

تو دفترچه باشه بیمه حساب میشه ،

اگر پزشگ بنویسه، بیمه میده

آزاده فک کنم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته چهارم بارداری
مامان محیا و 🍓 مامان محیا و 🍓 هفته یازدهم بارداری
مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری
مامان .............. مامان .............. هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهاردهم بارداری