خانما بتا این ازمایش چطوره برا خالمه

تصویر
۴ پاسخ

فک کنم دوقلوعع

خیلی عدد بالاعه یا دوقلوعه یا سن بارداریش زیاده ولی دیر متوجه شده ، یا خارج رحمیه...

بالای 180 ینی باردار

عالیه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان امیر‌رهام مامان امیر‌رهام ۸ ماهگی
مامان مامان نویان مامان مامان نویان ۱ سالگی
مامان آویسا و آرسام مامان آویسا و آرسام ۹ ماهگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان یگانه مامان یگانه ۱ سالگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی