۵ پاسخ

باهندونه بگیر
مثل کیک گرد ببر باحالمیشه

بعد از ۹ ماهگی یه جا بند نشد که بگیرم 😄😄

به خودت سخت نگیر یه عکس با خودت و باباش که از ته دل میخندین و خوشحالین برای بودنش از همه عکس های آتلیه ای حس و جون بیشتری داره

با آچار و ماشین بازیاش مکانیکش کن عکس بگیر من عکس8ماهگی پسرم و اینطوری گرفتم

من ده و یازده رو نگرفتم عصابم خورده

سوال های مرتبط

مامان ریحانه🌸🌱 مامان ریحانه🌸🌱 ۱ سالگی
مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان م ی  ر ا ن 💙 مامان م ی ر ا ن 💙 ۹ ماهگی