سلام منم زایمان کردم... خداروشکر

۹ پاسخ

خداروشکر بسلامتی
قدم نورسیده مبارک

خدا رو شکر به سلامتی انشاءالله قدمش مبارک😍😍😍

خداروشکر 😍.منم دعا کن راحت باردار بشمو سلامت بچمو بغل کنم

خوش قدم باشه عزیزم زیر سایه پدرومادرش بزرگ بشه

بسلامتی

مبارکت قشنگم

مبارک باشه قشنگم 😘💖

به به مبارک باشه نامدار باشه طبیعی یا سزارین؟راضی بودین؟

به به بسلامتی مبارکه.

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامانی مامان نی نی مامانی ۱۵ ماهگی
مامان تربچه .بردیا مامان تربچه .بردیا ۱۴ ماهگی
مامان رضا❤️رایان❤️ مامان رضا❤️رایان❤️ ۹ ماهگی