۱۲ پاسخ

اگه کسی سونو ۸ماهگی داده عکسشو بفرسته

جواب سونو ۸ماهگیم هست بنظرتون خوبه

تصویر

این یک هفته اخر برا من انگار ثابت مونده قبلا خیلی زودتر میکذشت😂

خیلی داره دیر میگذرهههه😫

تازه از ۳۰ به بعد درد و خستگی و مشکلاش شروع میشه😆

دیر میگذره دیگه روزا و ماهای آخر

کند تر میگذره،برای من که اینجوری شده،خیلی دیر میگذره

من فردا وارد نه ماه میشم این ماهای آخر اندازه سال میگذره بخدا😑همش کش میاد

واقعا سخت و دیر میگذره

طبیعی زایمان میکنی یا سزارین

این ده روز اخر ماه هفت نمیگذره

به نظر من که انگار دوساله رفتم تو ۳۰ هفته اصلا نمیگذره

سوال های مرتبط