۱۰ پاسخ

خواهر اگر بخوایم زودتر به دنیا بیاد،نمیاد
امان از روزی ک بخوای یه روز بیشتر نگهش داری چنان عجله ای میکنن ک نگو🤣

دعا کنید منم ب ۳۵ ۳۶ هفته برسم خیلی میترسم احتمال سقط دارم استراحت مطلقم

فکر کنم منم اخراش همینطوری بشم
هرکاری کنم زودتر بیاد😂

من هم دیگه خیلی مراعات نمیکنم
سبک سنگین میکنم، پله میرم،
میگم به دنیا بیاد دیگه 😁

من ۴۰ هفته هم رد شدم انقددددد راه رفتم پله رفتم خاکشیر گل گاوزبون روغن کرچک گل مغربی آناناس کوفت درد هرچی بگی خوردم اخرم بستری شدم امپول فشار زدن باز نشد ک نشد بردن سزارین🤣🤣🤣

من هر کاری بگی کردم نیومد🤣🫷

سر وقت خودش بیاد که خیلی بهتره

اره شکم اول همه همینجورن ، ولی دومی رو میخای تا میشه بمونه که وزن بگیره و خودتم از همه نظر اماده باشب

وای منم دلم خیلی میخواد ولی میگن هر چی هم ورزش کنی وقت خودش میاد 🤣😂

لامصب دنیا نمیاد🤣

سوال های مرتبط

مامان موعود و معين مامان موعود و معين هفته سی‌ویکم بارداری