خواهر اگر بخوایم زودتر به دنیا بیاد،نمیاد
امان از روزی ک بخوای یه روز بیشتر نگهش داری چنان عجله ای میکنن ک نگو🤣
دعا کنید منم ب ۳۵ ۳۶ هفته برسم خیلی میترسم احتمال سقط دارم استراحت مطلقم
فکر کنم منم اخراش همینطوری بشم
هرکاری کنم زودتر بیاد😂
من هم دیگه خیلی مراعات نمیکنم
سبک سنگین میکنم، پله میرم،
میگم به دنیا بیاد دیگه 😁
من ۴۰ هفته هم رد شدم انقددددد راه رفتم پله رفتم خاکشیر گل گاوزبون روغن کرچک گل مغربی آناناس کوفت درد هرچی بگی خوردم اخرم بستری شدم امپول فشار زدن باز نشد ک نشد بردن سزارین🤣🤣🤣
من هر کاری بگی کردم نیومد🤣🫷
سر وقت خودش بیاد که خیلی بهتره
اره شکم اول همه همینجورن ، ولی دومی رو میخای تا میشه بمونه که وزن بگیره و خودتم از همه نظر اماده باشب
وای منم دلم خیلی میخواد ولی میگن هر چی هم ورزش کنی وقت خودش میاد 🤣😂
لامصب دنیا نمیاد🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.