قرص یدوفولیک و تاکی باید بخوریم؟

۴ پاسخ

من تا ۱۸ کامل شد قطع کردم

من دکترم بهم گفت فولیک اسید قطع کنم دوهفته پیش

من همچنان میخورم

تا هفته۱۶ من خوردم

سوال های مرتبط

مامان nini🌙🤱 مامان nini🌙🤱 ۲ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان شکوفه مامان شکوفه روزهای ابتدایی تولد