یدوفولیک تا هفته چندم بخوریم ؟؟

۸ پاسخ

معمولا انتی را که انجام میدی میبری نشون دکتر میدی دیگه قطع میکنه

من تا 14 هفته خوردم

۳ماه کامل

پس بین علما اختلافه🤭

من که دکترم گفت تا 17 هفته باید بخورم

من از بعد ان تی دیگه نداد

من نوبت دکترم هفته بعده نمیدونستم باز ادامه بدم یانه

من ۲ روز قبل ۱۶ هفته قطعش کردم دکترم گفت

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان کوروش و کیمیا مامان کوروش و کیمیا روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری