سلام دوستان با سفالیک هم میشه سزارین شد؟

۲ پاسخ

اره اگ بری طبیعی و دهانه رحمت باز نشه.
اگ بچه مدفوع کنه و از زمانش بگذره و ان اس تی خوب نباشه


مثلا من بارداری اولم دهانه رحمم باز نشد و درد نداشتم.۴۰ هفته و ۴ روز بودم گفتن برو دیگ سزارین خطر داره.

اره اختیاری

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی