۴ پاسخ

ن عزیزم هیچ ایرادی نداره

نه عزیزم فقط اون از بدن تو تغذیه میکنه پس بهتره بخوری که خودت ضعیف نشی

ببین من هوس پفک میکنم واقعا غلبه میکنم بهش خیلی ضرر داره هرچیزی که ضرر داره غلبه کن بهش

بخوری بهتره چون بدنت نیاز داره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته چهاردهم بارداری
مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بند انگشتی مامان بند انگشتی هفته چهاردهم بارداری