۷ پاسخ

میتونی چیزی نخوری؟
من یکم گشنم میشه معدم و شکمم کلی درد میگیره🥲🤦🏻‍♀️حالا اولاشه و چیزی نیست انگاری

منم دقیقا مشکل دارم مخصوصا برای صبحانه امروز صبح معدم از گرسنگی درد میکرد ولی میلی اصلا به صبحانه خوردن ندارم تازه از خالی بودن معده یکم تهوعم میگیرم

منم تقریبا تا چهار ماه اینجوری بودم حتی وزن کم کردم،طوری نمیشه
جنین خودش تغذیه شو میکنه
ولی بهتره تا حد امکان خوراکی های مقوی بخوری

من امروز از ضعف شدید بیدار شدم و افتادم تو یخچال. نصف هندونه رو خوردم هنوز سیر نشدم😑

حداقل به زور غذا هم ک نشد میوه بخورین اونوقت بچه از کجا ویتامین بیاره بزرگ شه

من ک اصلا اشتها ندارم ..از پزشکم پرسیدم گفت اشکال نداره و بچه از بدن خودت تغذیه میکنه ...منم بعضی وقت ها گشنم هست ولی دلم نمیخاد چیزی بخورم

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته چهاردهم بارداری
مامان راحیل مامان راحیل ۳ ماهگی
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته بیست‌وششم بارداری