سلاام خانوما
سه ماه اول چی بخوریم چی نخوریم میشه راهنماییم کنید

۳ پاسخ

همه چی در حد اعتدال میتونی بخوری
فقط دمنوش نخورو تو خوردن گرمیجات زیاده روی نکن

هرچیزی ک دوس داری کم بخور
گرمی جات و زعفرون نخور

منم میخوام بدونم

سوال های مرتبط

مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان خوش قدم مامان خوش قدم هفته سیزدهم بارداری