سلام شیشه شیر و پستانکخوب برا نوزاد چی خوبه ؟

۶ پاسخ

پستونک چیکو عالیه همه بچه ها میگیرن شیشه شیرم اونت فیلیپس خیلی خوبه ضد نفخ و کولیک از سوراخشم چون شیر کمتر میاد بچه شیر مادرو ول نمیکنه

شیشه شیر ک میگن دکتر براون
پستونک نمیدونم من خودم بیبز گرفم ببینم چطوریه

من هردو اونت گرفتم

من اونت خریدم میگن ب سینه مادر مشابه تره

من دکتربراونز

من مارک اونت گرفتم واسه بچه اولم عالی بود.اما واسه این یکی یومامی گرفتم.شاید نگیره هزینه اضافه نشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی