۶ پاسخ

پلاستیک، شیشه هم سنگینه هم ریسک شکستن داره

تو کلاسهای بارداری گفتن طلقی بهتره چون شیشه ای خیلی سنگینه ممکنه یموقع از دستت بیوفته رو صورت بچه استخون صورتش آسیب ببینه

شیشه ای هم سنگین تره
هم خطری تره
اگر از دستش بیافته خورد میشه و اونم نمی دونه خطرناکه برلش

طلقی فقط اونت یا دکتر براون چون موادش طلقش عالیه بقیه برندهامون نمیدونم

طلقی اونت خوبه چون شیشه براش سنگین میشه بعد ۶ماه شیشه ای خوبه

شیشه ایی بهتره اما سنگینه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی
مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد