چرا من هنوز نمیفهمم انقباض دقیقا چیه😂

۱۲ پاسخ

منم زیر دلم درد میگیره شبا بیدار میشم خیلی درد میکنه میگن انقباضه من ک نمیدونم چیه شکمم سفت میشه حتما انقباضه دیگه😁

پس من الان بیست هشت هفته هستم گفت باید بزنی

والا منم بارداری سومم اصلا نمی دونم چجوریه

دکتر گفته باید این آمپول بزنم هر جا میرم میگن نداریم قیمتشم میگن خیلی بالاست😔

حالا که زوده برا شما....منم نمیفهمم😐😐تا یه جام درد میگیره میگم انقباض ،درد زایمانه چیه

تنها نیستی😂 منم هنوز نمیفهمم

انگار بچه جمع میشه یه گوشه فشار میده بعد ول میکنه

سلام دخترا میدونین قیمت آمپول روگام چنده البته با تامین اجتماعی ؟؟

خداروشکر پس تنها نیستم😄

ولا منم نمی دونم چیه هر چی میرم گوگل نمی فهمم یعنی چه 🤣🤣🤣🤣🤣

شکمت بگیره ول کنه

منم😭🤣

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان احسان مامان احسان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه 💚 مامان معجزه 💚 ۳ ماهگی