من از ۲۴ هفتع دارم الان بیشتر شده هفته ی دونه امپولمیزنم
استراحتم بکن و زیاد سرپا نمون انشالا بسلامتی تا موقع خودش میرسونیش
طول سرویکست پایین نیست؟
منم همینطور بودم از چندهفته قبل شما اینطور شدم🥲
خداروشکر تا اینجا رسوندم نگران نباش مدام شیاف هاتو استفاده کن اگه دکترت امپول داد بهت بزن من دکتر خیلی رو منیزیوم تاکید داشت بخورم مگنی وان اسمش بود فک کنم
انقباض چجوری میشه ؟؟
نباید بگیری عزیزم
استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.