انقباض چیه چرا من متوجه نمیشم؟یا نمی‌دونم چیه واسه اونه

۳ پاسخ

من خیلی وقته دارم مثل حالتی میمونه که دراز نشست میری بعدش شکمت یه حالتی میشه درد میگیره تقریبا شبیه اونه

منم دارم فک کنم درد زایمانه چون بخاطرش چند بار بستری شدم

بهتر تو فکرش نباش

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد