خانوما اسم شاروین یا شاوان کدوم قشنگ تره

۱۹ پاسخ

ببخشید سلیقه من اصلا نیس

ببخشید سلیقه من نیست ،نتونستم‌‌ برات یکی‌ رو‌انتخاب کنم

ببخشید اینو میگم ولی هیچکدوم با سلیقه من جور نیست اصلا خوش نوا نیستن مناسب ی گل پسر

شاوان قشنگع

هیچ کدوم

سلیقه ی من نیس متاسفانه خواهریم😑♥

با احترام هیچکدوم خیلی نامناسبه اسم همسرتون چیه ؟

هیچکدام🥺

هیچکدوم.

آرشاویر خووش اواتره

شروین هم خوبه

بااحترام هیچ کدوم این همه اسم با مسمی

ببخشید عزیزم اصلا سلیقه ی من نیست یعنی به خاطره اینکه به باباش بیاد اسم بچه بایسی فدا بشه ببخشید اینجور رک گفتم

شاهان

شاوان

آرشاوین قشنگتر نیس؟

حداقل شروین

شاوان

شاروین

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جو جو مامان جو جو هفته سی‌ام بارداری
مامان جو جو مامان جو جو هفته سی‌ام بارداری
مامان جو جو مامان جو جو هفته سی‌ام بارداری
مامان پشمک🩷🍬 مامان پشمک🩷🍬 ۷ ماهگی
مامان جوجه من✨️❤️ مامان جوجه من✨️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری