۶ پاسخ

دخترمنم فقط دایره بلدبکشه😂😂

ای جانم روحیه شم خوبه ها الهی شکر بچه هایی که دایره میکشن بجای خط خطی اعصاب راحتی دارن

ای هنرمندکوچک

پسر من فقط خط خطي ميكنه

ای جانم چ قشنگگگگ 😍

عزیزززم🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان سینا مامان سینا ۳ سالگی
مامان 💗سوین جون💗 مامان 💗سوین جون💗 ۲ سالگی