خانما شما هم تو 38 هفته بچتون اومده پایین؟؟

۵ پاسخ

چرا برامن اصلا بچه پاین نمیاد سه روز دگه مونده که ۴۰ هفته تموم شه وزایمان کنم ولی بچه تو پهلوهام تکون میخوره

برای من که از الان اومده😔

اره کلا حس سنگینی توی لگن و واژنم دارم مخصوصا وقتی که وایمیستم

نه عزیزم

اره زایمانت نزدیکه پس

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهشتم بارداری