خورد سوسیس ایرادی نداره تو بارداری؟؟؟ن

۵ پاسخ

بابا بخدا من همه چی میلم بکشه میخورم البته شماهم اگه بارداری نرمالی داری بخوره ولی هرچیز مفید هم زیادیش خوب نیست

والا همه چیز خوردم. از اول تا الان. بخور سخت نگیرید. هرچیزی زیادیش ضرره

اره خوب نیست...

زیاد نخور بکبار ایرادی نداره

زیادش نه

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۳ ماهگی