سلام مشکلی نداره سونوگرافی من؟

تصویر
۳ پاسخ

بله اکیه، منم برا دخترم زود رفتم قلب هنوز ضربان نداشت، دو هفته بعد رفتم کامل اکی شده بود.
انشالله دو هفته دیگه که بری صدا قلبشم میشنوی

سلام مشکلی نیست انشالله به سلامتی ۹ هفته که شدی برو تشکلی قلب

سلام نه عزیزم خداروشکر خوبه‌ فقط خیلی زود رفتی سونو اول باید بین ۸ تا ۱۰ هفته باشه که قلبش تشکیل شده باشه

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان آروین مامان آروین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوروش 👑تودلی❤️ مامان کوروش 👑تودلی❤️ هفته دهم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا هفته سی‌ام بارداری